ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՄԱՆ ԵՆԹԱԿԱ ՕԲՅԵԿՏՆԵՐ
ԱՊՊԱ-ն պարտադիր է հետևյալ ավտոտրանսպորտային միջոցների համար՝
ՀԱՏՈՒՑՎՈՂ ՎՆԱՍՆԵՐ
ՀԱՏՈՒՑՄԱՆ ԱՌԱՎԵԼԱԳՈՒՅՆ ՉԱՓ
ԱՊԱՀՈՎԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԿԵՏ
ԱՊՊԱ պայմանագիր կնքվում է նվազագույնը 3 ամիս և առավելագույնը 1 տարի ժամկետով, (բացառությամբ «տարանցիկ փոխադրում» և«ժամանակավոր ներմուծում» մաքսային ռեժիմներով, ինչպես նաև ՀՀ տարածք վարելու միջոցով ներմուծվող ավտոտրանսպորտային միջոցների, որոնց վերաբերյալ ԱՊՊԱ պայմանագիրը կնքվում է նվազագույնը 10 օր ժամկետով):
ԱՊՊԱ ԱԶԱՏԱԿԱՆԱՑՈՒՄ
Հայաստանի Ավտոապահովագրողների Բյուրոյի խորհրդի 2023 թվականի հունվարի 26-ի թիվ 5-Լ որոշման համաձայն` 2023 թվականի ապրիլի 1-ից ԱՊՊԱ ոլորտում կիրառվող բոլոր ապահովագրավճարները ազատականացվում են և հաշվարկվելու են Ապահովագրական ընկերությունների կողմից մշակված գնագոյացման մոդելների (այսուհետ՝ Մոդել) հիման վրա։ «ՍԻԼ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ» ԱՓԲԸ մոդելի հաշվարկման հիմքում ընկած են 7 ռիսկային գործոններ՝
Վերոնշյալ ռիսկային գործոնների հիման վրա ձևավորվել է 380 ռիսկային խմբեր։ Հիմնական ապահովագրավճարը կազմում է 41,000 ՀՀ դրամ։ Բազային ապահովագրավճարները տատանվում են 24,000 – 82,000 ՀՀ դրամի սահմաններում։ Պայմանագրի ժամկետից կախված կիրառվում են ստորև նշված կարգավորիչ գործակիցները․
ԱՊՊԱ պայմանագրերի կարգավորիչ գործակիցները (կիրառվում են տարեկան ապահովագրավճարի նկատմամբ) |
|
Ապահովագրության ժամկետ |
Կարգավորիչ գործակիցը |
11 ամսից մինչեւ 1 տարի |
1 |
10 ամսից մինչեւ 11 ամիս ներառյալ |
0.95 |
9 ամսից մինչեւ 10 ամիս ներառյալ |
0.85 |
8 ամսից մինչեւ 9 ամիս ներառյալ |
0.77 |
7 ամսից մինչեւ 8 ամիս ներառյալ |
0.7 |
6 ամսից մինչեւ 7 ամիս ներառյալ |
0.65 |
5 ամսից մինչեւ 6 ամիս ներառյալ |
0.6 |
4 ամսից մինչեւ 5 ամիս ներառյալ |
0.55 |
3 ամսից մինչեւ 4 ամիս ներառյալ |
0.45 |
2 ամսից մինչեւ 3 ամիս ներառյալ |
0.33 |
1 ամսից մինչեւ 2 ամիս ներառյալ |
0.25 |
16 օրից մինչեւ 1 ամիս ներառյալ |
0.2 |
11 օրից մինչեւ 15 օր ներառյալ |
0.15 |
10 օր |
0.1 |
Ձեր բունուս-մալուս ընթացիկ դասի մասին տեղեկատվությունը կարող եք առցանց եղանակով ստանալ ԱՊՊԱ առցանց հարցումներ բաժնի միջոցով:
Ընկերությունը տարաժամկետ վճարման հնարավորություն չի նախատեսում։
ԱՊՊԱ պայմանագիր կարող եք կնքել՝
ԱՊՊԱ պայմանագիր կնքելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել հետևյալ փաստաթղթերը և տվյալները.
Ընկերության պահանջով կարող են ներկայացվել նաև այլ փաստաթղթեր և տվյալներ:
ՊԱՏԱՀԱՐԻ ԻՆՔՆՈՒՐՈՒՅՆ ԳՐԱՆՑՈՒՄ
Վարորդները կարող են ինքնուրույն լրացնել համաձայնեցված հայտարարագիրը, լուսանկարել պատահարը և հեռանալ դեպքի վայրից՝ առանց սպասելու ապահովագրական ընկերության կամ Ճանապարհային ոստիկանության ներկայացուցչի, եթե.
Այս պարագայում լրացվում է համապատասխան ձևաթուղթը՝ https://www.silinsurance.am/resources/sil/pdf/6c448855f6a2c4530d91fb261a8ac8b5.pdf
Վարորդները պատահարը կարող են ձևակերպել նաև բջջային հավելվածի միջոցով, որի դեպքում Երևանում տեղի ունեցած պատահարների համար տուժողի ակնկալվող վնասի հատուցման չափը չի կարող գերազանցել 400,000 ՀՀ դրամը, Երևանից դուրս տեղի ունեցած պատահարների դեպքում՝ 200,000 ՀՀ դրամը։ Հղում՝
App store https://apps.apple.com/am/app/aswa/id1496323455,
Google play https://play.google.com/store/apps/details?id=am.aswa.aswa
Ի դեպ՝ համաձայնեցված հայտարարագրի լրացման դեպքում անհրաժեշտ է կատարել 5-10 լուսանկար, որոնցից առնվազն 3-ում կերևան պատահարի մասնակից մեքենաների փոխադարձ դիրքերը և վնասվածքները՝ ներառյալ պետհամարանիշները։ Վարորդները պարտավոր են պատահարին հաջորդող 40 րոպեների ընթացքում պատահարի մասին տեղեկացնել մեղավոր կողմի ապահովագրական ընկերությանը։
ՊԱՏԱՀԱՐԻ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ՍՏԱՆԴԱՐՏ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑ
Եթե պատահարի գրանցման ժամանակ բացակայում է վերոնշյալ չափանիշներից որևէ մեկը, ապա պատահարը գրանցվում է ստանդարտ գործընթացով, պարեկային ծառայության կողմից։
Բոնուս–Մալուսն իրենից ներկայացնում է ԱՊՊԱ ոլորտում ապահովագրավճարների զեղչերի և հավելավճարների համակարգ, համաձայն որի ԱՊՊԱ պայմանագրով սահմանվող ապահովագրավճարը հաշվարկվում է ապահովադրի ապահովագրական պատմության հիման վրա:
Կախված ապահովադրի ապահովագրական պատմությունից՝ ապահովադիրը ստանում է բոնուսային կամ մալուսային դաս՝ հայտնվելով համապատասխան ռիսկային խմբում։
Յուրաքանչյուր Բոնուս-Մալուս դասին համապատասխանում է որոշակի գործակից, որի կիրառումն էլ բերում է ապահովագրավճարի փոփոխության։
Այլ խոսքով` Բոնուս-Մալուսը թույլ է տալիս ստեղծել այնպիսի պայմաններ, երբ կարգապահ վարորդը վճարում է ավելի քիչ, իսկ ռիսկայինը` ավելի շատ:
Բոնուս-Մալուս դասերը սահմանվում են ստորև ներկայացված աղյուսակով՝
ԲՄ ԽՈՒՄԲԸ |
ԲՄ ԴԱՍԸ |
ԲՄ ԳՈՐԾԱԿՑԻ ՄԵԾՈՒԹՅՈՒՆԸ |
ԲԱՐՁՐ ՌԻՍԿԱՅԻՆ |
դաս 25 |
300% |
դաս 24 |
300% |
|
դաս 23 |
290% |
|
դաս 22 |
270% |
|
դաս 21 |
250% |
|
դաս 20 |
250% |
|
դաս 19 |
230% |
|
|
||
ՄԻՋԻՆ ՌԻՍԿԱՅԻՆ |
դաս 18 |
200% |
դաս 17 |
160% |
|
դաս 16 |
150% |
|
դաս 15 |
140% |
|
դաս 14 |
130% |
|
դաս 13 |
125% |
|
դաս 12 |
115% |
|
դաս 11 |
110% |
|
|
||
ԲԱԶԻՍԱՅԻՆ |
դաս 10 |
100% |
|
||
ՑԱԾՐ ՌԻՍԿԱՅԻՆ |
դաս 9 |
97% |
դաս 8 |
94% |
|
դաս 7 |
91% |
|
դաս 6 |
88% |
|
դաս 5 |
85% |
|
դաս 4 |
82% |
|
դաս 3 |
75% |
|
դաս 2 |
65% |
|
դաս 1 |
50% |
Բոնուս-Մալուս համակարգին ավելի մանրամասն կարող եք ծանոթանալ այստեղ:
Ապահովագրական պատահարի դեպքում անհրաժեշտ է՝
Մինչև 100.000 ՀՀ դրամ գույքային վնասի դեպքում
եթե՝
ապա անհրաժեշտ է՝
1. անհապաղ տեղեկացնել ՍԻԼ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ Ընկերությանը (+37410) 56-88-27 շուրջօրյա գործող հեռախոսահամարով և հետևել Ընկերության աշխատակիցների ցուցումներին,
2. որևէ կերպ, այդ թվում ցանկացած հեռախոսի միջոցով, առնվազն երեք անգամ լուսանկարահանել պատահարում ներգրավված ՏՄ-ները: Ընդ որում, լուսանկարահանումը (տեսանկարահանումը) պետք է կատարվի այնպես, որպեսզի լուսանկարներն (տեսանյութն) առնվազն արտացոլեն երկու ՏՄ-ների հետվթարային փոխադարձ դիրքերը և պատահարի հետևանքով դրանցից յուրաքանչյուրի ընդհանրական վնասվածքները,
3. լրացնել համաձայնեցված հայտարարագիրը և ստորագրել (պատահարի մասնակից վարորդների կողմից),
4. ազատել ճանապարհի երթևեկելի մասը, եթե վթարի արդյունքում ՏՄ-ների հետվթարային դիրքերը խանգարում են ընդհանուր երթևեկությանը:
Պատահարի տեղի ունենալուց հետո 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում տուժողը պարտավոր է ապահովագրական ընկերությանը ներկայացնել՝
Ստանդարտ հատուցման գործընթացի դեպքում անհրաժեշտ է՝
1. անհապաղ տեղեկացնել ՍԻԼ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ Ընկերությանը (+37460) 54-00-00 շուրջօրյա գործող հեռախոսահամարով և հետևել Ընկերության աշխատակիցների ցուցումներին,
պատահարը տեղի ունենալուց հետո ոչ ուշ, քան 2 աշխատանքային օրվա ընթացքում, այդ մասին գրավոր հայտնել Մեր ընկերությանը՝ ներկայացնելով հայցային դիմում:
Վնասված գույքի առանձնացված գնահատում իրականացնելու վերաբերյալ դիմում
Հայտարարություն տեղեկատվության ճշգրտման վերաբերյալ
Կրկնակի փորձաքննություն իրականացնելու պահանջի վերաբերյալ դիմումը
Կրկնակի (լրացուցիչ) փորձաքննություն իրականացնելու պահանջի վերաբերյալ ներկայացված դիմումին ընթացք չտալու վերաբերյալ դիմում
Գույքին պատճառված վնասների գծով ապահովագրական հատուցում ստանալու վերաբերյալ դիմումը
Ապահովագրական պատմությունը և(կամ) բոնուս-մալուս դասի հաշվարկը բողոքարկելու վերաբերյալ դիմում
Ապահովագրական պատմության վերանայման վերաբերյալ դիմում
Ապահովագրական հատուցում ստանալու վերաբերյալ ներկայացված դիմումին ընթացք չտալու դիմումը
Երաշխավորման ֆոնդը ԱՊՊԱ մասին օրենքի համաձայն, Բյուրոյի կազմում ստեղծված ֆոնդ է, որի հաշվին Օրենքով սահմանված դեպքերում տուժած անձանց վճարվում են հատուցումներ:
Երաշխավորման ֆոնդը գոյանում է Բյուրոյի անդամների կողմից կատարվող միանվագ, պարբերական և լրացուցիչ վճարներից, օրենքով սահմանված այլ ձևերով ներդրված միջոցներից, ինչպես նաև այն ակտիվներից, որոնցում ներդրվել են դրանք, և դրանց կառավարման արդյունքում ստացված եկամուտներից:
Բյուրոն Երաշխավորման ֆոնդի միջոցների հաշվին հատուցում է տուժած անձանց պատճառված վնասները, եթե `
Բյուրոն կարող է մերժել Երաշխավորման ֆոնդի միջոցների հաշվին վնասների հատուցման վճարումը, եթե՝
Բյուրոն հետադարձ պահանջի իրավունք ունի, եթե`
1. վնաս պատճառած ավտոտրանսպորտային միջոցը կամ դրա վերաբերյալ ԱՊՊԱ պայմանագիր կնքելու պարտականություն ունեցող անձն անհայտ է.
2. վնասը պատճառվել է այն ավտոտրանսպորտային միջոցի օգտագործմամբ, որի վերաբերյալ կնքված չէ ԱՊՊԱ պայմանագիր.
3. վնասը պատճառվել է հափշտակված կամ առանց հափշտակության նպատակի ապօրինաբար տիրացած ավտոտրանսպորտային միջոցի օգտագործմամբ.
Հայաստանի Ավտոապահովագրողների Բյուրոյի խորհրդի սույն թվականի հունվարի 26-ի թիվ 5-Լ որոշման համաձայն` 2023 թվականի ապրիլի 1-ից ԱՊՊԱ ոլորտում կիրառվող բոլոր ապահովագրավճարները հաշվարկվելու են Ապահովագրական ընկերությունների կողմից մշակված գնագոյացման մոդելների (այսուհետ՝ Մոդել) հիման վրա։ ՍԻԼ ԻՆՇՈՒՐԱՆՍ ԱՓԲԸ մոդելի հիման վրա հաշվարկված բազային ապահովագրավճարները տատանվում են 24,000 – 82,000 ՀՀ դրամի սահմաններում, որի վրա կիրառելով պայմանագրի ժամկետից կախված կարգավորիչ գործակիցները և Ապահովադրի ԲՄ դասին համարժեք գործակիցը ստացվում է վերջնական ապահովագրավճարը։ Մոդելի հաշվարկման հիմքում ընկած են Ապահովադրի գրանցման մարզը, ՏՄ մակնիշը և այլ ռիսկային գործոններ, որոնց առավել մանրամասն կարող եք ծանոթանալ և հաշվարկել Ձեր ՏՄ–ի ապահովագրավճարը ստորև ներկայացված հաշվիչի միջոցով։
* Ձեր ընթացիկ բունուս-մալուս դասի մասին տեղեկատվությունը կարող են առցանց եղանակով ստանալ Բյուրոյի www.paap.am կայքի առաջին էջում գտնվող ԱՊՊԱ առցանց հարցուﬓեր բաժնում:
ԱՊՊԱ հաշվիչի հետ կապված հարցեր ունենալու դեպքում կարող եք զանգահարել (+37460) 54-00-00 հեռախոսահամարով, գրել [email protected] էլեկտրոնային հասցեին կամ այցելել Ընկերության գրասենյակ՝
ՀՀ, ք. Երևան, Արամի 3 և 5 հասցեով: